Известие

Collapse
No announcement yet.

странен проблем

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • странен проблем

    здравеите значи колата ми е алфа 156 2,4 ЖТД,имам един проблем колата до 3000 об.си варви перфектно но мине ли ги забива и светва дюзата на таблото !като е закача на диагностика ми излиза (датчик пълнене-твърде високо напрежение) какво ше значи това,че е за смяна ли?кой от двата е
    Attached Files
    Last edited by totoza; d.m.y г., 20:30.

  • #2
    Първоначално публикувано от totoza Покажи съобщение
    извини ме несъм искал да те обидя !просо с това се занимавам !с диагностики !
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      признавам си че това него разбирам

      Comment


      • #4
        Това от снимката ти е соленоида за налягането на горивото. Дай номера на грешката. Този превод незнам от къде го извади, но с нищо не помага.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Това от снимката ти е соленоида за налягането на горивото. Дай номера на грешката. Този превод незнам от къде го извади, но с нищо не помага.
          ами от КТС-а !номера на грешката не си е спомням но се появи след смяната на новата турбина !

          Comment


          • #6
            Ми нито едно от тези двете не е "датчика за налягането на пълнене".
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Я вземи отиди на свестна диагностика и то ще си каже какво й има.
              А ти какво диагностицираш по принцип?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първото на снимката е соленоида за контрол на налягането на горивото. На втората снимка ти е датчика за високо налягане на горивото.

                Датчика за налягането при пълнене долу на снимката. каталожен номер по БОШ: 0 281 002 215
                Attached Files
                Last edited by oem; d.m.y г., 20:45.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ми нито едно от тези двете не е "датчика за налягането на пълнене".
                  ами първия го водят (Регулатор налягане гориво) а втория (Датчик налягане гориво)

                  ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Първото на снимката е соленоида за контрол на налягането на горивото. На втората снимка ти е датчика за високо налягане на горивото.

                  Датчика за налягането при пълнене долу на снимката. каталожен номер по БОШ: 0 281 002 215
                  това ли ?MAP сензор + темп. датчик

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от totoza Покажи съобщение
                    ами първия го водят (Регулатор налягане гориво) а втория (Датчик налягане гориво)

                    ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:50 ----------


                    това ли ?MAP сензор + темп. датчик
                    Мдам

                    Можеш да пробва да го почистиш
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Мдам

                      Можеш да пробва да го почистиш
                      как мога да го почистя и каде се намира,какво върши този датчик и колко струва ?

                      Comment


                      • #12
                        МАП сензора е датчик който очита абсолютното налягане на въздуха в смукателния колектор. Данните от този сензор се използват за изчисляване на плътноста на въздуха и определят процента на потока от въздух постъпващ в двигателя. Което от своя страна служи като данни за изчисление и определянето на количеството гориво което трябва да постъпи в двигателя за да се образува оптимална горивовъздушна смес.

                        Посичтва се с почистващ спрей на алкохолна основа. такъв който се изпарява и не оставя остатъци.

                        М/у другото провери си ЕГР-а дали работи коректно.

                        ЕДИТ: Аааа да. То се подразбира от горенаписаното, но все пак този сензор се намира в средата на смукателния колектор.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          а с обезмаслител дали ще стане да го почистя,а ЕГР клапана как се почиства и вазможно ли е от този МАП датчик да ми прави номерата колата ми аз за това немога да си го обесня като ми излиза с това име (датчик пълнене )

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от totoza Покажи съобщение
                            а с обезмаслител дали ще стане да го почистя,а ЕГР клапана как се почиства и вазможно ли е от този МАП датчик да ми прави номерата колата ми аз за това немога да си го обесня като ми излиза с това име (датчик пълнене )
                            Не съм спец по дизелите. Има тема за ЕГР-а. Потърси я. Датчик пълнене ти е мапа. БОЩ така го превеждат. "Датчик за налягането на пълнене".

                            Значи незнам какви диагностики правиш, но не се изцепвай така във форума след като не са ти ясни елементарни неща. Диагностиката съвсем не се изразява в прочитане на грешките в модула за управление на мотора. Диагностичното оборудване е само един помощник на механика. Първо научи как ти работи системата за управление на двигателя, какво точно вършат сензорите по двигателя и какви стойности и как трябва да работят в изправно състояние.

                            При диагностика в много от случите записани грешки няма, а проблема си го има. И много от диагностиците като теб щом видят, че няма грешка за тях всичко е наред, а дефакто колата не върви.

                            Специално МАП-а и МАФ-а работят долу-горе с една цел. При някои автомобили съшествува единия, при други другия, а при малка част от тях и двата, както е при теб. Имаш МАП и МАФ. МАФ-а ти е непосредствени след въздушния филтър и мери количеството въздух преди турбината, а МАП-а мери налягането в колектора. И ако да речем ЕГР-а ти е постояно отворен обиковено дава грешка в МАП-а. Но това са все неща които един специалист може да обясни по-добре. Така, че консултирай се с някой от сервизите в общия раздел.

                            За почистването ти казах как се прави. Всичко друго си е на твоя отговорност.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от totoza Покажи съобщение
                              здравеите значи колата ми е алфа 156 2,4 ЖТД,имам един проблем колата до 3000 об.си варви перфектно но мине ли ги забива и светва дюзата на таблото !като е закача на диагностика ми излиза (датчик пълнене-твърде високо напрежение) какво ше значи това,че е за смяна ли?кой от двата е
                              Виж пак грешката но това забиване ми е много познато и в 99%от случаите се оказва износена помпа високо налягане.Най-слабата им част заедно с турбината която пък е за еднократна употреба при 136 коньовите,датчиците или работят или не и по принцип си е просто безмислено да се сменят ей-така.Отиди на друга диагностика и дано да случиш на на хора които могат да разчитат грешките реално,иначе горко ти
                              ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                              Comment

                              Working...
                              X